here we go

Fredag igår, började riva ner hagarna hemma - de ska ner och sen ska det upp nya!  Kommer bli skit bra :)
Sen var jag ute på en promenad, kom hem och mötte Nisse och hans kompis Stefan där på gårn'  :)
Inte långt efter kom Ella och Ivan, som ska laga och hämta deras bil!
På kvällen åkte vi , jag Robban, Bea Nisse Stefan och Sara in till stan och först åt mat på Tsatsiki och sen gick vi på bio och såg Bad Teacher!   Faktiskt riktigt bra,  lite halvdålig men ändå riktigt bra :P

Idag har jag ridit ett par såna där fyrbenta saker, åkte till stan och köpte grejer som Robban skulle ha och sen åkte vi till Harbo, Robban grejade ute med dräneringen och de medans jag fick ordna mat x2 och sen gjorde jag en riktig storstädning i akvariet, dvs största någonsin och jag är fortfarande inte klar ^^ ska åka till stan kanske i morgon och ordna växtnäring och sånt där som ska göra susen! :)

Kom nyss hem från Rikard, vi har vart där och käkat , eller ja .. vi tog med oss mat och bjöd på ^^  Funkar ju det med :P  Så nu blire väl lite tv tittande och småplock från JORDGUBBSLANDET :D  Blev typ super glad idag när jag kollade för det var fullt av röda gubbar!! :):) ( jag hann göra en smoothie på några )  :):)

Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0