hell yes .

Tävlade i helgen ,  det gick bra :):)  Var mest glad över att Frosty för första gången kissade i transporten så han kunde stå lugnt på vägen hem!  :)  
Blackie hade börjat hosta lite grann, antagligen för att hon fick stå inne och äta hö.. Skorpan mår  bättre och hennes feber hade gått ner - vi åker nog dit någon dag och hälsar på, och ser om allt är bra..  Nu har hon i alla fall börjat tappa sin päls - och gissa vad!?  Hon blir nog våran Dark Temptation i alla fall ;) awsome! Antagligen blir hon som mamma sin i färgen :) 
Men alltså sjukt svårt är det att välja hingstar, varför är det så många godkända för?  Det ger beslutsångest!!
Idag har det inte varit mkt, visade Doris på förmiddan - målade klart stallväggen så nu är det bara dörren kvar :) 
Har åkt med Bea och Nisse till stan och kollat på hus och hämtat plåt!  Har..  gjort lite slingor i Saras hår, om det nu blev slingor ?
Tagit kort, ett antal .. Fler lär det bli för jag har inte börjat leka med 10-20 än :D Jag hoppas jag får till nåt, för det är ju as häftigt om man får det!  Det blir snyggt!  
Sen resten av kvällen har jag mumsat jordgubbar till Falk :) 

Nu blire sova och vänta på att R kommer hem igen, han sover borta idag med :(
Fina Doris debuterade LB igår, och gjorde det felfritt , hur enkelt som helst och fick sen en egen liten prisutdelning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0