heldag på resa

Idag ringde klockan 07.00 - Robban och jag gjorde oss i ordning för att åka till Kolmården! 
Han var där för 10 år sen, och jag har aldrig vart där så det var kul  :) 
Det tog sin tid och vi åkte därifrån vid 4 - åkte förbi stan och handlade lite grejer bland annat så köpte jag äntligen en ny mobil, men jag ångrade mig och köpte inte den jag hade planerat utan jag gick ner ett par hack i prisklass ^^  
Men än så länge verkar den funka så jag är nöjd än så länge  :) 
Köpte present åt Viccan som fyller år idag!  
Sen bar det av hemåt och mys i den underbara nya sängen väntar :)
Bilder från Kolmården kommen en annan dag för jag orkar inte ladda upp dom nu...
SÄNGEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0