full rulle

Igår vart det i stort sätt klart med dräneringen , nu ska bara gräsmattan fixas till  :) 
Jag grävde lite till igår, så nu börjar det gå bra.. Lite sakta kanske, som Håkan påpekade :P 
Tog en välbehövlig joggingtur, det var fan typ 2 månader sen jag var ute nu så det kändes bra att komma ut! Lite kondition hade jag kvar, så nu ska jag fanimej försöka fortsätta..
Sen var vi ute och sladdade, stefan som skulle - köra sönder? sin nya pärla , det var kul men ganska galet :) Att det blev spår på vägen, på åkern och på gräset kan man lugnt säga ;) Stackars bil :)
Jag fixade akvariet och provade med mitt nya rakblad på den gamla filtergrejen, och det funkade bra så nu har fiskarna det bra :)
Jag bokade tid till mina katter som ska till veterinären i början av augusti :) 
Idag ska vi åka till stan och prova sängar , jag har fan inte vaknat en enda morgon utan att ha ont i ryggen :( 
Sen ska jag hem och rida och sen åker vi antagligen tillbaka hit ikväll  :) 

En av de finaste låtarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0