värme ja tack-

Klar ute för dagen - tur att jag gjorde allt igår, så det inte blev så mycket till idag när det var kallt igen.. -17 när jag gick ut :( 
Var tvungen att ta på långben täcket då, annars skulle han äta upp varenda stolpe i hagen för att hålla värmen.. 
Meen jag var snäll & blingade hans täcke lite innan han fick gå ut, men lite fint stängseltråd eller vad det heter :) 
Så nu hoppas jag att han får sig någon stöt!  - Han hade såklart sönder halva hagen igår - jag = arg som ett bi! 

Idag ska jag ta kort på en traktor som ska säljas, sen ska jag kanske-  om bilen startar åka till stan med pappa & hämta grejer från Beas bil som ska skrotas eeehehehe ;) 
Åker nog till harbo i morgon förmiddag istället för ikväll..  Då ska Sanna & jag sola & skaffa gymgrej! :D 

Awsome ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0