KUL

att min kropp säger nej, haft huvudvärk både igår + idag + illamående, det får fan inte bli värre bara för jag fyller år på fredaaag :D
Ska nog ta en kort promenad & sen ska jag nog baka något gott!
Mamma & jag planerade lite inför mitt födelsedagsfirande igår, jag vill ha tjälknöl & potatisgratäng - mamma får fixa köttet så skalar jag & fixar gratängen! :)  MUMS!! 
Sen blir det två olika tårtor, en maräng antagligen med typ jordgubbar & daim på eller nåt sånt - antagligen gör jag nåt liknanade till fredag!  Sen blir det typ en vanlig tårta, fast med massa smaskens på - typ chokladmousse istället för grädde = MUUMS :):) 
Ikväll ska Doris skos runt om för första gången = vuxenpoäng för henne ^^
haha, jag & Hjördis hade oss en liten pratstund igårkväll - hon sa att hon var hungrig & jag sa att hon var skitig!!
Jajjamen - pannluggen stod kvar rakt upp när jag drog den bakåt, kändes lite smutsigt :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0