SKOR

Lördag morgon och jag är klar vaken kl 7 - awsome :)
Har haft så jäkla ont i ryggen så jag har typ legat och vridit mig sen kl 3 & knappt kunnat sova så jag känner att jag kan behöva sova middag en snabbis sen om jag ska orka med kvällen!
Åh, jag hittade ett par skor igår, dom var helt helt helt perfekta, allt var perfekt  med dom förutom prislappen.. Så dom står tyvärr kvar lika fint i affären som dom gjorde innan!
I af tills  jag får studiebidraget , hehehehe :):)
Och appropå skor, jag hittar verkligen inte mina träningsskor & jag blir lagom förbannad för jag vill verkligen ha dom!  Det gör ju halva träningen att ha bra skor..  så jag har bestämt att någon har tagit dom och tycker att du ska lämna tillbaka dom ögonenböj!! :)
Nu ska jag  göra mig i ordning och åka till våla för att prova på ZUMBA!  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0