naket

Usch va jag spenderar pengar just nu, jag som inte har några att spendera !!
Jag var med Sara på Gränby, vi käkade först lunch sen gick vi i affärerna, jag köpte 2 träningströjor, en mörklila och en svart :) och en superfin rosalätt (cotton candy = sockervadd) ögonskugga från make up store - sen nu när jag kom hem så beställde jag äntligen en sån där palett med 88 st ögonskuggor, ja jag är inne i en sån period och kommer säkert ha det på mig varje dag nu framöver :P Men jag hade en rabattkupong på kicks och nu vare nedsatt pris på paletten så jag kunde inte motstå! 

Jag har ridit Långben idag, han var faktiskt ganska fin, lite lätt spänd i början men slappnade av superfint på slutet! 
En sån där dag som man bara önskar att man faktiskt vore dressyrryttare!
Men men, vi ska upp till ridhuset i morgon, de är då polisen kommer och ska prova honom, ska bli spännande att de vad dom hittar på och hur han reagerar.. 

Men nu ska jag göra mig klar för kvällen så jag orkar upp i morgon och göra klart allt innan dom kommer! :) 

Sen måste jag bara säga att fan va orättvis världen är, jag satt och kollade på tv, det var rec carpet från oscarsgalan och fan va snygga klänningar vissa har = helt sjukt = halle berry fan va snygg.

Ska sova själv, utan min älskling, de är hemskt tomt då ! :( 
Men, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0