allt och inget

Eldat som en galning på förmiddan, hade 90 grader i pannan och elementen var inte direkt klapp-vänliga!
Och nu vare dax igen, tända pannan!  Tänk vad mycket annat jag hade kunnat göra om jag inte hade behövt elda, eller om vi haft lite varmare :):)
Just för tillfället sitter jag och väntar på att min bulldeg ska jäsa klart, var jättelängesen jag åt en bulle!
Funderar på att sätta mig på cykeln sen, var ut och tog en kort promenad idag, men det var så kyligt att ja valde att gå hem igen ganska fort!
Får se om jag åker till gymmet i morgon, dock ligger mina skor hemma hos mamma och pappa i bilen.. Sannas skor med för den delen ^^
Har pluggat på min företagsekonomi idag, satt även och funderade över ekonomi utbildning, det jobbiga skulle vara matten, då man lär ha C!  Så vi får se hur det blir med den saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0