today's the day.

Nu är fredagen här - jag har stressat som en galning den här veckan för att få ihop den lilla tid jag haft och nu är det äntligen, eller egentligen inte äntligen men jo äntligen fredag - 
Idag ska jag skriva mitt äckliga nationella matteprov.  Kommer aldrig klara det !
Robban och jag gick igenom det sista igår och herre gud säger jag bara , va svårt det är ! :P
Jag har laddat med vindruvor som ska få hålla mitt sinne igång - om det nu hjälper ? 
Satt till drygt 10 igår kväll och nu uppe kl 6 för att kolla igenom allt en sista gång, jag har såå mkt kvar som jag inte kan!  :(  

Men i af , jag ska som sagt in till stan idag då - tänkte kanske kolla på ett par julklappar till så jag är klar innan vi åker :)  Tror jag vet ungefär vad jag ska hitta på  :))
Så det blir lite shopping och du vet sånt där, FAN - nu kom jag på hur man löser det där talet - 3 h efter prov.
5 dagar kvar tills vi åker - helt sjukt underbart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0