Yaa

Idag har jag varit till morgongåva och kastrerat mina kissar :)
Dom gillar inte läget om jag säger så, Grå var jättearg när hon fick sitta i bur, och åka bil vad ännu värre!
Jag hoppas dom hade handskar på sig när dom skulle ta ut henne :D
Dom är fortfarande väldigt drogade men iaf Bums börjar piggna till och inser hur hungrig hon är !
Tatuerade i öronen blev dom oxå :) Säg inte att jag blivit tokig nu men ja, jag ska stå som ägare på mina.. katter!
Var på karlssons när jag ändå var där och inte hade nåt annat för mig, hittade ett par små saker som fick följa med mig hem :):)
Funderar på att ta på mig skorna för en kvällspromenad nu, var ute och joggade typ 3 km igår, ska försöka komma tillbaka till där jag va förut, typ öka 1 km i veckan.. 
Måste komma igång och komma iform nu!

Längtar tills jag kan få åka hem och trimma Långben :):)  hehe, han var verkligen som en GUD igår :D

Ledsen trött katt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0