torsdag

Äntligen! :) 
En bra dag idag kan man typ säga  :):) 
Vaknade i harbo, städade lite och sen åkte jag hem - red frosty och långben, hoppade båda  och båda gick kalasbra! Långben kom ihop sig riktigt fint när jag kom ner ordentligt och lag på benen, precis som det ska va - bara att träna vidare!  Frosty var kalas som vanligt  :):) 
Sen tog jag av en framsko på Långben och slog på en ny, men eftersom jag aldrig slagit på nån förut så guidade far mig lite grann, nöjd :D  Sen har jag städat mitt rum lite grann, typ tagit tvätten och sen bäddat nytt i sängen , typ hur skönt som helst, har lagt in båda täckena nu när det börjar bil kallt ute, har fortfarande myggnätet i så det blir kyligt utan ordentliga täcken..
Nu har jag käkat mat och ska sova  :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0