regn

Regnar gör det i af, och har gjort i fan flera dar i sträck nu!  Blir tokig.. 
Ridhus? Jatack!  
Kommer in helt dyngsur, känns bra..
Ridningen gick bra iaf, dock sparade jag Frosty till ikväll, både för att jag inte hann och för att det kanske slutar regna sen, man vet aldrig :P
Ska åka med katterna i morgon och ta stygnen, sen ska dom äntligen få gå ut!  Dom är inte glada på mig just nu kan jag lova!  Men dom har blivit väldigt bra kompisar iaf :)
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till stan på min första matte"lektion" , känns..  tungt..   Hoppas hösten går lika fort som sommarn, för jag vet inte om det bara var jag som missade den? 
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0