Pappa 55 och kräftskiva !

Det var ungefär vad helgen bjöd på, i fredags vare fest för pappa som fyllde år :)
I lördags var det kräftskiva hos Bea , även det var kul ! :)
Jag var även på tävling med Frosty i jump club..
Det var en konstig dag,  han var precis som vanligt när jag red fram ute på gräset, men sen när jag kom in på framhoppningen så blev han väldigt mkt tillbaka, och kändes inte alls som vanligt.. 
Jga fick för mig att han inte var så bekväm på deras underlag då det känns lite halt, msv var bättre än la:n , men då fick jag kämpa för att få fram honom, han bjöd inte alls som han brukar!  Men jag hoppade honom i torsdags och då var han klockren, bjöd och hoppade hur fint som helst!   Väldigt irriterande.. 
Men men, jag red honom väldigt taskigt in i 3-kombinationen, så han petade ett, men annars gick det som vanligt :)
fina ponny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0