Äntligen!!

Idag har varit en ganska bra dag, fram tills nu.
Skrev nyss ett långt inlägg och sen råkade jag halka till på musen och tröck på fel grej så jag lär skriva om , dock inte allt men det jag hade tänkt skriva ^^ 
Jag skulle iaf säga att det annars varit en bra dag, jag börjad morgonen med att rida hästarna, hoppade Frosty lite småhinder och han var klockren! 
Har varit till morgongåva med katterna och tagit bort stygnen, så nu efter två veckor är dom äntligen fria katter igen!
Jag gav dom dock små köttbitar inne när dom kom in, så det inte skulle vara hemskt att komma in :)
Men åh - galet va glada dom blev när jag öppnade burarna på gräsmattan!
Nu har jag precis lagat och ätit middag, själv "/  - men det var gott, jag gjorde kycklinggryta med pasta :)
så nu tänkte jag kolla lite efter vad man kan göra med äpplen, typ dricka, juice eller vin eller nåt :) 
& vänta på att Robban ska komma hem från jobbet snart ..  Han kom hem typ halv 12 igårkväll, började 6 i morse och är fortfarande inte hemma .. tur att han gillar sitt jobb! 

Äntligen!!  Nu tittar solen fram igen, hur skönt är inte det?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0