9/8

Denna underbara dag började med att jag red långben, och kors i taket ni vet bokstavligt talat - jävlar va han va fin!!
Han är den absolut mest ridbara häst jag någonsin haft, jobbar på att han ska behålla det på hinder med bara..
Sen åkte jag till stan och käkade Cupidosallad med Sanna :):)  As gott, var typ vrålhungrig!
Vi tog en sväng i affärerna och jag hittade faktiskt rätt mkt grejer - vi hittade massa på rea, en sjal för 29, ett linne för 29, ett par solbrillor för 19 , bikiniunderdel 29 kr - helt super för plånboken :D
Nu ska jag ta mig upp ur stolen och ta mig ut på en kort joggingtur , måste komma igång nu!  Tänkte göra en ny blogg om mig, alltså ni vet typ sån här fetto till vältränad blogg, typ nåt sånt..  Lättare att se resultatet då, och även att se att fan nu måste jag lägga i en högre växel, som nu typ ^^
Så heja heja, på med träningskläderna!!  :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0