8/8

En hel vecka har gått och vad har jag gjort?
Vi har varit till rullsand och badat, jag robban och rikard - lite kallt blåste det men det var trevligt :) 
Jag och robban var till Berkinge och badade vilket var ännu bättre! As kul att åka gummibåt :) 
Tagit in ca 25 ton hö , som borde räcka till nästa år :P 
Tävlat , gick bra fast det inte såg ut så i resultatet - men det var bara pga banbyggarn som inte skriver ordentligt och lägger till saker efter att skissen satts upp - precis som i edsbro då jag var duktig och frågade , den här gången blev det bara volt och tidsfel istället ..
Doris var super och felfri! :)
På kvällen vare vallen och igår bakade jag bullar :)
Idag har jag vart in till stan och köpt öl till Mike, och åkt hem för att lämna av , sen blire rida - Långben har vart klockren senaste dagarna :):) Så det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0