tissssday

Jahaja, då var man här igen då! 
Fick hem hästen idag, mkt trevligt :) självklart tråkigt att han inte blev kvar, men nu har jag äntligen en stor häst igen, dax att börja kolla på tävlingar - lär väl börja från början men de lär väl gå fort hoppas jag :) 
ÅH, Doris hon börjar bli fin nu alltså ! Hon börjar bli ridbar :):)  Frosty likaså ! 
Frosty har haft en ordentlig vintervila, han har bara luffat hela vintern fram tills nu, nu har jag äntligen börjat rida ordentligt igen , känns bra :):)

Nu sitter jag här i väntan på att gå ut i stallet och stänga av tvättmaskinen, har tvättat banden till ridbanan, tänkte sätta upp dom så fort dom är klara, har dock bara slängt in en maskin idag, så jag har två kvar tills i morgon.. med ont  i magen, jag har ont i magen ganska ofta nu för tiden känns det som, jag hade det igårkväll med :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0