inte en minut

Nej, nu är ja bra jävla trött i alla fall! 
Gick upp i morse samtidigt som Robban, gick ut och tog en morgonpromenix - gjorde mig i ordning och åkte till skolan . 

Hade en lektion, sen vare lunch, eller egentligen eget arbete - jag tog hjälp av Lars för att jag hade en uppgift som jag verkligen inte får till, det blir fel varje gång! Mamma har hjälpt mig och ändrat vissa saker men hon lika som jag bara stirrar sig blind på papperna . Han hittade ett par saker som jag skulle ändra, så jag gjorde det - vad händer ? jo det blir sämre än det var innan! BRA LARS. 

Gick ner till Beas jobb efter skolan, sjukt va ont jag hade i mina axlar efter att ha burit runt på flera böcker + min dator & allt annat - i typ 45 - 50 min .

Har fixat hästarna, red bara 2 idag - tar alla i morgon i stället!

Nu sitter jag på kontoret med mamma, hon vid sin dator och jag vid min, hon gör om min läxa hela från grund och botten, så får vi se om hon får till det! Får hon inte det så vet jag inte vad! 

juste, jag var in på systemet idag - fan va jag känner mig vuxen då alltså! :) 
& Robban och Rickard är på väg till tyskland för att köpa öl  nu , jag hoppas det går bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0