iiiih

Måndag morgon = lätt :D   Jag har ju LOV :) mitt sista riktiga lov - såklart beroende på om jag får nå jobb eller inte!
helgen har knallat på rätt fort, jag har fixat ridbanan och städat lite på gårn - dax att skrota massa skrot bara!
Hoppade Långben lite här i helgen, han kändes faktiskt bättre än förväntat!  Lite mer styrka i rumpan så kommer han snart att kunna klättra lite på höjden :)
Visade Doris, hon var helt okej, lite spänd och så men killen som provade henne red henne bättre än jag kunnat tro - hur lätt och fin som helst i munnen & allt ! Det var verkligen kul att se, då vet jag att det faktiskt går för andra med :)
Frosty, vilken stjärna han var igår! Åh, han är så fantasktisk, nu när han börjar komma igång lite igen så känns han bara super!
Ska hem och klippa honom idag , funderade på att åka till gymmet i dag, men fan jag vet inte om jag bara åker dit och hämtar mina skor i alla fall, och springer lite eller tar en promanad hemma istället ! Det är ju sånt super väder! :)
Igår kom Elins häst, Lamborgini - kallas för Lambi, Så nu ska hon bli inriden! :) hon såg fin ut, lär väl ta en bild sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0