hurthurt

hurtig vecka,  fan va mkt jag har att göra - säger som Alice, jag har så mkt att göra i skolan att jag inte ens har tid att vara där! 
Har nyss avklarat en läxa - bara 5 kvar  :(
Ska ut & rida ponnysarna en sväng snart - hoppas på att få besök av en familj som ville komma och provrida nu i veckan, sen kommer Långben hem, antagligen i morgon och sen lät det som att vi ska få hit Elins häst på inridning nu i veckan, eller ja så fort som möjligt !  Kul :) 
Nästa vecka är det LOV - längtar som fan!! 
Veckan efter lovet blir nog oxå lugn, ledig mån tis - en lektion ons - stockholm tors - en lektion fre! :) Skönt eller vadå !? :D 

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0