hoppla!

Har hoppat mina tre krakar idag, kan inte mer än säga att jag är nöjd med alla! :) 
Frosty fick hoppa en liten bana, avslutade med att lägga upp en trippel - vilket gick super :)
Långben fick hoppa samma bana, först lite lägre och sen lite högre, hittade en höjd där han fick ta i och jobba men där han samtidigt orkade och kunde, han var lite mkt fram i början men satan va han hoppade till sig till slutet! 
Doris likaså, en lägre bana i början för att hitta takt och flyt - höjde upp , hon gjorde en miss och sen rättade sig bättre än nånsin - hon fick riktigt med fräs i kroppen, hon har aldrig hoppat så bra förr !  :) 
Nu väntar jag på bea, vi ska göra den där andra galningen, får se om vi vågar hoppa upp på henne idag eller inte, får se hur hon är , vi tränade lite förberedande igår ..  Och jag lag till kommentaren att vi aldrig nånsin vart så noga som vi är nu hela plötsligt, men de e bra! :) Hon börjar komma in i våra rutiner nu, hon är tillskillnad från första dagen väldigt lugn och snäll, har inte sparkat nåt :) 

Lammen käkade som galningar igårkväll, och sen i morse när jag kom så visste dom precis vad som stod på schemat ! dom är ju bara hur söta som helst verkligen galet ! :)

Påsk - påskfirande ? jag vet inte de ja .. äta godis ? tydligen redan börjat .. träna? ja tydligen kanske man ska jobba på de :P 

Nu har jag iaf fått en lösning på mitt problem, när jag har lagt in Doris i tdb så har hon stått som ridhäst,  det kan vara för att mätmannen inte har registererat henne !  tjing tjing!  Ska ringa och be henne kolla upp de där .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0