frosty ligger o sover i hagen

ja nu va de några dagar sen igen , fullt upp kallas de ;)
jag har gjort något drastiskt, jag har anmält mig till en dressyrtävling! 
Bara en enkel LB , som jag hoppas att jag tar mig igenom utan några skador :)
jag hoppas på att sadelmakarn ska komma hit och fixa min sadel så fort som möjligt bara, den ligger inte så bra.. 

Har ridit Långben idag, han fick gå ett rejält pass, han var spänd som en fiolsträng både igår och idag så han fick gå tills han gav med sig - får hoppas på att han har en bättre dag i morgon :)
De andra två knattarna har jag bara longerat lite..

I morgon äre tilbaka till skolan, sen blir cupido och stan med SANNA !!  
Det ska bli kul :D var typ 3 år sen vi sågs  :( 

Torsdag = STOCKHOLM  = YEY = MUSEUM = USCH = SHOPPING = YEY
en snutt av en spänd långben -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0