Fredagsmys

I min ensamhet - men faktiskt jag gillar det , det var längesen jag var själv såhär mycket & fan va mycket jag har fått gjort!  Känns riktigt bra faktiskt :) 

Idag har jag hoppat Doris lite smått, en liten serie bara - hon skötte sig super :) 
Långben har blivit mycket starkare nu, det känns bra! Ska nog hoppa honom lite i morgon, kanske.. 
Ska i af hoppa Frosty lite i morgon, han måste hoppas igång lite mer nu ordentligt :)  Ska ju faktiskt iväg och hoppa en klass nästa helg! Ska bli så skönt att kunna ta med båda två, så slipper jag åka på olika tävlingar! 

Så skönt, idag har jag lämnat in alla mina papper inför lovet, bara lite småsaker att göra tills veckan efter - så det blir nog ganska lugnt på den fronten! 
På söndag ska Elin komma hit med sin häst, så det blir spännande :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0