Fortfarande !

Har vart sjuk sen i måndags nu och jag ger snart upp ! Vaknar på morgonen och kan knappt andas går ut till stallet och är helt slut - inte kul.
Och jag som har långdag i dag på skolan, lär ju åka dit, men får se hur mkt jag orkar och om jag åker hem ..
Igår och i morgon har jag i af bara en lektion och de får man klara, idag är bara JOBBIGT . Deppiga jag idag ^^
På fredag , i morgon alltså , ska dom avgöra om Långben blir kvar eller inte, så då får vi se då - om jag får hem honom igen eller inte! Det verkar ju både positivt och negativt så jag har som ingen aning.. 

Åh, jag ska lämna in mitt projektarbete idag, ska bli skönt ! Deadline i morgon så :) 
Nu ska jag försöka stoppa i mig frukost om de går och ta mig till stan . yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0