dagarna bara springer förbi

Och jag har massor att göra , och nu har jag gått och blivit sjuk på köpet = skitkul .
I måndags var iaf jag och mamma på en kurs, den handlade om ston, föl och fölning, eller ja, det mesta om hela processen från att välja sto tills att ta hand om sitt levande föl! 
Det var både väldigt bra att höra och få reda på allt, men nu känner man ju även till de negativa = mindre kul ^^
Igår fyllde Eva år,  så vi var där och firade henne - hon fick ett plommonträd och nya soffkuddar av oss :) Hon blev väldigt glad för trädet!
Idag har jag än så länge inte hunnit göra mer än att vara i skolan, och nu är jag helt död, sitter i köket och äter kex o vindruvor - ska plugga och göra klart allt för den här veckan idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0