Helgen

Helgen i falkenberg var bra! Ponnyn hoppade fint & felfritt båda dagarna - tyvärr tyckte domarna att det skulle vara mer fart & fläng så vi hamnade på en 4:e plats.
Dock tror jag att domarna gjorde så JÄVLA FEL!  På lördagen fick jag kommentaren att han hade lite för dålig energi. Han fick då 7.3 poäng, på söndagen var han mycket mer fram & lättare, hoppade fortfarande lika bra, om inte bättre - Sen när dom skulle ge kommentaren på söndagen sa dom en annan tjejs namn, vars ponny fick mycket lägre poäng än Frosty på lördagen, dom trodde alltså att jag var hon, och fick bättre poäng än henne på lördagen, men sämre än mig. Men han sa "han får ändå samma kommentar även fast vi blandade ihop" ? IDIOT.

Tur att ponnyn min är så jävla bra som han är!  Vi fick i alla fall jämnaste poängen, 7.3+7.2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0