Fredagkväll + Lördag!

Fredagkvällen spenderades med min älskade Robert <3 Vi gick på bio och såg I rymden finns inga känslor - jag tyckte den var riktigt bra!! Den är rekommenderad, om man gillar halvsjuka komedier ^^
Dagen började halv 7 - Gick upp & red Långben, han gick super, han var lugn och avslappnad (första ggn på flera dagar) vilket gjorde det hela mkt lättare :) Han är min, bara min, händer det honom något slutar jag rida!
Gjorde sen iordning Frosty &  åkte till Jälla, aros hade tävling så jag hoppade en LB för att göra det lite lätt för honom, vilket det var så han hoppade felfritt som vanligt! :)
Håller på att ladda upp banan på Youtube..
Sen till Klivingeh.webs.com :)
Sitter nu i harbo, ska städa upp lite här för det ser jävligt ut.. Sen blir det till att göra lite homework, ligger efter som fan redan :(
Såg en ponny i grannhagen, tror allt att det var någon jag kände igen, typ en frosty bror?
Ska fråga karro om det kan vara den :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0