Dagens

Har dragit på mig en hemsk förkylning som jag hoppas släpper snart & inte sprider sig vidare till Robban!
Det gjorde att jag var hemma igår & bara tog det lite lugnt, fixade i ordning i stallet & red lite grann Barbacka! -( vilket jag inte gjort på flera år) på Doris :) Hon tyckte det var rätt så roligt, hon bockade lite smått min fina tjej :)
Dom andra hästarna fick vila..
I förrgår däremot red jag först L-B & Frosty sen Cory, som Bea rider.. Vi funderade på om jag skulle tävla honom i helgen, men det verkar inte bli så med tanke på min förkylning, så jag får ta sikte på L-B till nästa helg istället!
Har lagt in ett par filmer med dålig kvalité på youtube nu när jag haft lite tid över att göra ingenting :)
Harvade ridbanan lite grann igår med, kände att det var på tiden!



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0