Dagens

Doris har fått kommit ut i hagen igen vilket hon tyckte var helt underbart efter ett par dagar i boxen!
Långben har börjat komma igång ordentligt nu, han börjar få lite mer styrka & faktiskt sätter sig bra på baken själv när det behövs! :) Så nu hoppas jag på att det blir någon träning framöver & att han fortsätter utvecklas :)
Jag som har anmält att han ska hoppa 110 i helgen, vi får se men det tycker jag han borde klara av!
Han fick galoppera lite på åkern igår, ska vila idag och galoppera lite till på onsdag, hoppa på torsdag & trimmas på fredag! 
Ikväll ska nämligen jag & Sanna åka till stockholm, jag tror det var ett Filip & Fredrik program som ska spelas in! :)
Ska Bli mycket roligt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0