träning -

6 timmar blev 8 timmar - varav 4 i minusgrader och kyla! 
Det gick bra i alla fall, både jag & Ted var supernöjda med Frosty, som hoppade bra som vanligt -  Förutom en liten miss på trippeln, så det är något jag ska träna honom på, att ta för sig lite mer och skjuta ifrån lite mer på lite bredare tripplar.. 
Långben förvånade mig, vi hoppade upp så det låg nästan på 140 första dagen & han klippte till han utan problem - dock skulle jag nöjt mig med att bara hoppa småhinder för han var helt slut på söndagen..  Han blev väldigt tung och inte alls lika försiktig av sig som han brukar vara! 
Men han verkligen utvecklats och det fick vi se! Så nu väntar vi på nästa träning som vi inte vill vänta 4 månader på! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0