Tisdagen

Först, som vanligt åkte jag in till skolan för att ha en värdelös lektion. Vi skulle redovisa våra fördjupningsarbeten..
Det gick väl bra, hade lite jobbigt att prata bara för att jag var super täppt i näsan ^^  Förkylningen som krypit sig inpå min kropp igen tog över ibland!
Åkte hem sen i alla fall och red dom små liven!
Hoppade Frosty, och kom fram till att han hoppar upp sig sämre när vattenmattan ligger längre bak - då fokuserar han så mkt på den att han inte hoppar upp ordentligt!
Pappa drog fram den så den låg typ en halvmeter framför hindret, då hoppade han till sig som fan! :)
LB gick ett ganska lugnt pass, jobbade lite bommar på en 8 volt.  Hoppade även Doris, första gången sen innan sommaren!  ÅÅÅH va fin hon var min bebis :):) <3 Hur lätt & fint som helst, super spänstigt - hoppade av ett par meter stort ibland, men hon högg i & bockade lite smått efteråt! Ska bli super verkligen super kul att börja få igång hennes kondition ordentligt :)
Åkte med Robban till harbo för att kolla på VM :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0