Fredag -

Det vart en dag i stallet - Klippte Cory som åker på söndag, vilket inte gick så bra skären var värdelösa så jag har gjort i ordning dom för att skicka dom på sliperi! 
Red mina galningar, Doris var super duktig, till och med lugn hela passet! 
Långben gick äntligen lite avslappnat.. Den här blåsten har gjort honom helt knäpp! Spänd som en pilbåge.. 

Åkte till harbo, käkade pizza hos Eva & Håkan, sen åkte Robban och jag till Henrik och Carina för att hämta motions cykeln, så nu blire till att börja cykla! 
Vi stannade kvar där ett tag & spelade WIIII - det var kul, jag tror banne mig att vi ska köpa det! :) 

Nu har jag till och med vant mig vid färgningen som mamma & jag gjorde! :)  Det blev bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0