FREDAAG!

Åh, gick upp tidigt i morse för att åka till skolan och prova och beställa studentmössa :D
Beställde en brilliant, med guld :)  Hoppas den blir fin ! ♥

Efter det gick jag ner på staden, träffade Sanna ♥   Vi började med att gå till Cupido och äta sallad - gott som vanligt! Efter det lunkade vi runt lite i affärer, jag köpte bara ett ynka linne - och en triss som jag vann 50 kr på!

Åkte bussen ut till österby för att hämta bilen som har vart på underredsbehandling - skönheten själv ;)

Precis satt mig i bilen, pappa ringer  säger att grannen ringt - LB står ute på åkern = inte i hagen. SKYNDA HEM.
Tog med Frosty som lockbete och hämtade den kåta fan - hade det inte vart ett dike mellan stora sto hagen och åkern så hade hjördis kåtlisa varit betäckt nu ;)

Tog in honom och hoppade lite - gick helt ok!

Kvällsmys med Taco och tv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0