Ett mindre uppehåll..

Kan vara bra ibland!
Jag har först varit sjuk och sen bara allmänt deppig.. Kul att jag läser psykologi och inser att jag själv är inne i en så kallad depression ^^ Undrar hur länge den varar..

Idag har vi gjort Nationella prov - muntliga i svenska b, dom flesta gjorde det rätt bra faktiskt! Jag dock var rätt nervös - det kändes som att jag glömde säga massa saker jag skulle säga och det kändes som att jag pratade super fort!  Men jag höll mig inom tiden och det var det :)
Sara gick först ut som vanligt, jag gjorde typ sist ^^


Jag har ridit mina hästar, alla tre i dagsljus faktiskt! 
Och alla tre gick bra, Speciellt långben - Åh va jag älskar att jag åkte på RG clinicen, den gjorde susen - än så länge i alla fall ^^  han har vänt upp & ner på sig själv verkligen - nu går han att kommunicera med utan att han blir stressad & hemsk :D

Det blir nog inget halloween firande i alla fall, jag känner att jag inte pallar ha det..
Men Sanna och jag snackade om att ha någon typ av tjejkväll kanske, antingen nåt vanligt eller typ ett sexparty ;)
får se vad det blir av det!    puss på det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad pratdfe du om? o va pratade de andra om? behöver inspiration hahah! fin blogg

2010-11-07 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0