Sten Lindgren

Inget ansikte jag kände igen, jag frågade mamma i bilen på vägen dit om hon kom ihåg honom? Om hon visste om han var bra eller inte.. Det var fan 3 år sen jag tränade för honom, på Chili som var busig som satan!
Tyvärr så kom jag inte ihåg nåt från den träningen förutom att chili bockade sig igenom en hel linje på 5 språng ^^
Men det gick väl okej, han och ted var heeelt olika! Men jag fick honom lite lättare, hade ju sporrar med mig den här gången, sist för ted glömde jag dom hemma & då var han tung kan jag lova! - på slutet hoppade han ganska bra.. MEN LÄKTAREN OOOOOH VA LÄSKIG :O:O:O 
Han var spänd som ett jehu och kunde knappt stå på sina egna ben, sen när vi började hoppa blev han sjöblöt - ungefär så som hjördis brukade bli ..

Nästa helg är det 1:a advent, då ska jag göra lite adventsstämning inne! :) Längtar faktiskt dit! Nu vill jag ha jul och sen sommar :D

Jag håller på och är väl i stort sätt klar med min önske lista!
Så sen är det bara att ut och handla julklappar till de andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0