Dagarna springer iväg!

Det gör att jag inte har tid att göra sånt jag borde..
I går var det dags att dra fram lite ljusstakar igen då!  Bytit lite gardiner och gjort lite mys :) bara städa kvar..
Pluggade massa biologi, som jag hade prov på idag, som gick skitdåligt :( inte fan vet jag hur olika fiskar ser ut och vad de äter heller?
Därför gick jag ner på stan och tyckte synd om mig själv, lämnade tillbaka en bok på bibblan och sen gick jag ner till intersport, och där köpte jag en jacka - en sån där 8848 svart vinterjacka så nu hoppas jag fan att den är bra!
Jag frågade mamma, hon råkar visst ha en likadan, och hon gillade den!
Sen när jag slutade skolan så åkte jag & Robban och handlade, när vi kom hem så började vi greja på en gång, jag hade skrivit en lista på vad vi skulle göra - lufta elementen, fixa filtret i akvariet och fixa klart ljusstakarna, tvätta stolsöverdragen mm..
Sen gjorde jag köttfärssås och spagetti - Mums :)
Nu är det snart dax för att krypa  ner i sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0