JULAFTON

Dagen jag har väntat på, dagen jag längtat efter!
Den är nu passerad & var definitivt precis som jag sett framför mig :)
Var hemma hos mamma och pappa först, gick upp kl 7 & sjöng för mamma som fyllde år <3
Hon öppnade presenter, det var pulsklocka, shampo, sjalar och stavmixer bland annat  :)
Sen åt vi frukost, fixade hästarna och sen hade mamma gjort jullunch! 
Vi satte oss för att kolla på Kalle, och sen öppnade vi julklapparna!
Vi fick massa fint, jag fick bland annat en skål, en bäddvärmare, en väska, en köksvåg, presentkort och lite annat fint :)
Efter det åkte vi vidare till harbo, där vi fick börja med att äta - igen.. 
Vi fick dessert av Marcus, pannacotta som var mums :)
Vi öppnade paket igen, Vi fick nya möbler till hallen som vi önskat oss, jag fick en till skål, raggsockor, en till köksvåg :P Och av Min bara min älskling fick jag en canon 500D som jag bara älskar <3<3<3 och sen fick jag massa annat :)
Det blev ganska sent, men det var en super bra dag!  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0