jag tar snart jullov

Jag bara orkar inte med längre,
Snön, kylan - visst det har sin charm men ack!
Att göra något i kylan, det enda jag känner att jag tycker är kul
är att handla julklappar, att shoppa och veta att jag inte behöver ha
dåligt samvete! Robbans paketkalender gör inte saken bättre..
Han har i alla fall fått två paket hittills, dvs 22 kvar :)

Jag skulle ha haft mitt arsle på cykeln i harbo ikväll, men det blev
kvar hos mor och far - ska fixa lite hemma här i morgon seeeen -
Harbo och baka lussebullar :) fryen är full och vi behöver inga,
men det är alltid roligt att baka ^^
Sen ska jag städa i ordning lite tills på lördag då det kommer bli
SEXPARTY I BERG ;D Vip listan är kvar och inga killar är bjudna :)
Så vi hoppas på en dundrandes kväll!

Sen får vi ju inte glömma bort att skrapa våra triss - vi har inte börjat än eftersom
vi bara varit här ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0