En mardrömsnatt!

Kvällen började med att Sanna kom hit till mig, vi gjorde oss iordning för kvällen och åkte till Hanna, där käkade vi mat, spelade lite och hade supertrevligt :)
Vi åkte in till stan, vi gick in på Etagé, det var sjukt mkt folk och redan då började trängseln..
När dom skulle stänga gick vi till max de flesta skulle käka - älskling tog med mig ut för att han mådde dåligt, sen gick vi till station där vi skulle bli hämtade!
Först fick vi stå där i evigheter och sen skulle vi tränga oss in 8 pers med föraren i götes lilla jävla bil sen var jag död - paniken tog över och ja kunde knappt andas..  Jag kunde inte vrida på huvudet och jag såg inte ens sätet framför mig!
Sen inte nog med det så har Robban vart dålig hela natten och sprungit runt :(
Så nu vill jag bara dö känns det som :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0