En lång dag .

Klockan ringde 07:00
Sen dess har jag
- vart på thuns & köpt klänning + kjol
- Ridit 3 galningar
- Skjutsat pappa till stan
- letat dessert
- haft modevisning i John Deere kläder
- fixat stall & hästar-
- Blivit irriterad på folk som inte kan göra saker och ting ordentligt 
- lagat hage
- Tagit kort på köksbordet som ska reklameras
- saknat min pojke
- varit nojig för om jag verkligen ska åka till harbo eller inte
- bestämt mig, mot min vilja att jag måste åka
Så nu är det tid att packa-åka & ställa sig & laga mat :( 
Ibland, eller ganska ofta önskar jag att jag vore tsm med någon som åtminstånde  var intresserad av mat..

jag gillar min nya blogg-  men antagligen kommer jag ändra snart igen .. 

jag ska färga håret i morgon -  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0